keskiviikko 27. lokakuuta 2010

Trallallaa

Kello 21:50
Olotila: Tiiiiiiiiiiiiiiired
Nyt soi: Modest Mouse - The World at Large

Täst onki pari viikkoo ku oon viimeks tänne mitää rustannu. Oon ollu kipeänä koko viime viikon ja oon edelleenki aika puolitehoilla. Kurkku tosi kipeä, sit vammasta ku ei lähe ees kunnolla ääntä ja kauhea nuha. Kuumetta ei onneks oo enää ja töihinki pystyny siis palaamaan. Työt on maistunu tosi hyvältä, mukavaa palata päivittäiseen rutiiniin. Kohta saan ekan palkanki mun tilille. Hyvin siis menee.



En sitten päässyt katsomaan Biffy Clyroa tän sairastumisen takia ja muutenki juna-aikataulut oli aika kireät. Niinpä se bänditapaaminenki meni sit sivusuun MUTTA: Kävin tänään postilaatikolla ja Warner Musicin tyyppi oli ollu tosi kiltti ja lähettäny mulle pari kappaletta nuita Only Revolutionsin -levyjä nimmareilla varustettuna. Siis aivan mahtavaa oikeasti, mieli piristy kummasti. :) Kuitenki vähä harmittaa et täs piti käydä sit näin. No can do. Sitte ärsyttää et The National tulee vittu viimein Suomeen ensimmäiselle viralliselle omalle keikalle ja olen silloin valitettavasti perseessä (armeijassa). Tällast tää välil on :/



Mutta mitäs muuta. Oon kuunnellu paljon tämän hetken ehkä kovinta suomalaista yhtyettä, Minä ja Ville Ahosta. Iha mahtava bändi, rakastuin heti ensikuulemalta. Kantsii tsekkaa ehdottamasti. Sitte öö, täl viikol pitäis tulla myös Rock Band 3. Sitä siis on pakko päästä kokeilemaan jossain vaiheessa. :)

Oon ollu aika uupunu täs pari viikkoa töiden ja tän hemmetin flunssan takia. Siks ei oo oikein jaksanu kirjotella. Sain kuiten tos viime viikol jotai aikaseks: pelasin kaikki Sonic the Hedgehogit läpi! Awesomeness...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti