keskiviikko 3. marraskuuta 2010

Hai

Kello 22:20
Olotila: Palelee, unettaa
Nyt soi: Glasvegas - Lonesome Swan 



Näemmä taas vähä vierähtäny tovi siitä, kun oon viimeks tänne rustaillu? No eipä siinä mitään. Oon ollu töissä ja on kyl ollu kyllä erittäin mukavaa olla tuolla koululla hommissa. Hommaa riittää siis vielä joulukuuhun asti, kunnes sit viel lomailen muutamat viikot ennen tuota inttiin lähtemistä.

Kuka ois osannutkaan arvata, että voitin tänään TAAS YleX:n X-Ryhmän kilpailusta! Tällä kertaa vastasin oikein Midlake-aiheiseen kysymykseen ja voitin sit liput niiden keikalle + levyn. Soitin sinne aika myöhää ja olin melkee 100% varma et joku ehti ennen mua mut ei - siellähä se X-Ryhmän Toni vastas puhelimeen ja kerroin oikean vastauksen ja THAT'S IT! En sit tiiä, oonko lähtemäs sinne ku keikka on 14.11. tuolla Helsingin Tavastial asti. Hyvä bändi kuitenki kyseessä!
Last.fm kertoo, että olen viettänyt tän viikon Glasvegasia ja Interpolia kuunnellen. Käy päinsä hyvin.

Paskaa on se, että olen edelleen kipeä. Kurkku tosi kipeä, nenä iha älyttömän tukossa. Kuumetta ei onneks enää ole. Tää on niinku jo kolmas viikko. En sit tiiä, onks mul joku angiina tai jotain. Kävin terkkarissa nieluviljelyssä ja pitääpä kysellä huomenna niitä tuloksia sieltä. Kaikist rasittavinta on nukkuminen: menee kauan aikaa ennen ku saa unen pääst kii ja sit heräät vahingossa muutaman kerran joskus keskellä yötä ja kurkku on iha vitun tukossa. Sitte levottoman yön jälkee onki erittäin kiva lähtee aamulla töihin, NOT. Enkä tiiä oikeesti mitkä kurkkukarkit tähä kurkkukipuun vois auttaa, koska ei tunnu auttavan edes noi apteekin erikoispastillit. :D

Sellaista, pari päivää vielä ja sit viikonlopun viettoon. Adios.

2 kommenttia:

  1. Eikö kukaan muu osallistu noihin YleX:n kilpailuihin, kun sä näytät aina voittavan jotain? :D Koita parantua!

    VastaaPoista
  2. Hah, enpä tiiä :D Kipeänä tosiaan ollaan, koitan parantuu! :)

    VastaaPoista