tiistai 4. tammikuuta 2011

AAAAAAAAAAAAA

Kello 18.00
Olotila: Pitäis tehdä sata eri asiaa tällä hetkellä, joten ahistaa  
Nyt soi: LCMDF - Gandhi

Haiseva Appeal to Reason
Muistan pienenä kun ostin jääkiekkokortteja, niiden uusien korttien tuoksu oli jotain fantastista. Varmaan monet Pokemon-korttejakin keränneet tyypit muistaa tuon tuoksun. Oon huomannu, että ku avaa tollasen CD:n muoveista, nii siitäki tulee just samanlainen tuoksu. Tänään kuitenkin, kun mulle tuli Rise Againstin toi uusin Appeal to Reason kiekko postissa, tapahtui jotain muuta. Muistan lukeneeni joskus pari vuotta sitten, että toi niiden uusin levykotelo on tehty jostaki tosi erikoisesta matskusta. No, täytyy kyl sanoa että aikamoiselle kyllä tuoksuu tämä läpyskä :D Mun koko huone haisee nyt jollekki ihmeelliselle kasville.

Conor Oberst (Bright Eyes)
Bright Eyes on varmaan niitä viimesimpiä amerikkalaisia suuria Indie rock-nimiä, joihin en oo kerenny viel tutustumaan. Oon kyllä satunnaisia kappaleita paljonki kuunnellu, mut ei mulla mitään kokonaisvaltasta kuvaa kyseessä olevasta orkesterista ole. Viime viikolla päätin sit tarttua tuumasta toimeen ja laitoin Conor Oberstin kappaleet pyörimään. Täytyy sanoa, että erittäin hyvää musiikkia kyllä tekevät. Niiden helmikuussa ilmestyvä uus levy tulee olemaan varmaan aika kova, ku ihastuin tuohon ekaan sinkkuun jo ihan kybällä.



Se Bright Eyesistä. Oon miettiny tässä, että vois hommata tuon Spotify Premiumin, niin vois kuunnella musiikkia intissäki suoraa puhelimesta. Mutta en ole edes varma tukeekoha toi mun puhelin Spotifya ollenkaan. Mulla on siis toi Nokia E90, jota ei oo tossa virallisessa listassa ollenkaan, mutta luin netistä että jotku on saanu kikkailemalla sen tuohon toimimaan. Enpä sit tiiä.



Vielä muutama päivä siis tuohon armeijaan lähtöön. Pitää ottaa näist vikoista lomapäivistä kaikki irti! Linkkaan tähän loppuun viel ton Bright Eyesin hienon uuden kappaleen Shell Games. Adios!

2 kommenttia:

  1. JUHÖ PERKELEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

    VastaaPoista
  2. Oho, sul on Arcade Firenki uusin levy :O Se on mainio albumi!

    VastaaPoista