lauantai 26. helmikuuta 2011

Ehdoton lazy saturday, eikä haittaa tippaakaan

The King of Limbs is here!

Kello: 12.05
Olotila: Hyvät fiilikset
Nyt soi: French Films - Golden Sea

Täällä sitä taas ollaan. Kotosalla muutaman viikon breikin jälkeen. Oli kyl tosi pitkät pari viikkoa, oon sairastellu intissä taas ja kyllä se hemmetin makaaminen sängyssä sulattaa aivot pikku hiljaa. Pari päivää nyt voi vielä vemppailla ihan hyvällä omalla tunnolla akkuja ladaten, mutta ku se sairastelu pitkittyy ja pitkittyy nii kyllä sitä alkaa tuntea itsensä aika nollaksi ja avuttomaksi. Muut kökkii ulkona ja meitsi vaa makaa sisällä.

Noh, onneksi alan olemaan jo pikkuhiljaa terve. Mukava olla kotona. Iha vitun mukava oikeastaan. Kävin tuossa eilen paikallisessa moikkaamassa kavereita ja ottamassa muutaman. Seki oli mukavaa. Ens viikolla saan tietoon mun lopullisen palvelusajan. Onko se sit lääkintä-AUK 12kk vai lääkintämies 9kk, näemme sen maanantaina.
Bright Eyes - People's Key Special Limited Edition
Viimesten parin viikon satoa
Kun tulin eilen kotiin, niin postilaatikkoon oli taas ilmestyny muutama levy. Bright Eyes - People's Keyn Special Limited Edition oli aika vitun siisti, siinä tuli t-paitaki mukana! Lisäksi on tullut taas iha sairaasti kaikkea tutustumisen arvoista musiikkia ulos, niinku esimerkiksi Foo Fightersin ekat sinkut tulevalta levyltä ja tottakai: RADIOHEAD - THE KING OF LIMBS!!!!!1 Oon tällä hetkellä kuitenkin vielä kyvytön antamaan minkäänlaisia sanoja tuosta levystä, vaatii lisää kuunteluja. Mainittakoon vielä, että Radiohead sujahtaa ehdottomasti mun lempibändien top vitoseen. Mun Iron & Wine-villitys vähän viileni tossa viime viikolla. Syynä tähän on totta kai Radiohead, jonka levy on nyt vieny aikalailla mun kaiken huomion. En oo kuitenkaan saanu vielä mitään hirveitä kiksejä tuosta The King of Limbsistä. Vitun muikealtahan se kuullostaa, niin erilaiselta ku kaikki muu musiikki.

Mut jatketaan taas ensi kerralla. Mulla on tälle päivälle ohjelmassa muun muassa parin leffan katsominen ja Xboxin mättäminen. Adios!

2 kommenttia:

  1. Radioheadin uusi video, se öööh joku Lotus se oli, on kyllä siisti, enpäs tiennytkään/muistanutkaan että Thom tanssii noinkin hyvin ja on vielä harvinaisen tyylikäskin mies!

    VastaaPoista